Dostawa zamówień

Pragniemy zapewnić Państwu komfort i pewność, że zakupione produkty dotrą bezpiecznie i szybko.
Dlatego w sklepie ColorStories.pl proponujemy następujące formy dostawy do wyboru:

1. Firma kurierska

Standardowy czas dostawy to 1-3 dni robocze (od daty nadania) na terenie całej Polski.
Koszt dostawy kurierem: 14 pln
Przesyłka za pobraniem jest dodatkowo płatna: koszt całkowity 22 pln
2. Wysyłka zagraniczna

Koszty wysyłki zagranicznej są zależne od wagi paczki.

Prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami poprzez e-mail: kontakt@colorstories.pl

w celu ustalenia ceny.

3. Paczkomaty Inpost

 

Czas realizacji zamówień

Szybka realizacja i wysyłka Państwa zamówień jest priorytetem w naszym sklepie.
Dlatego wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 10 rano wysyłamy tego samego dnia roboczego.
Wszystkie produkty prezentowane w naszym sklepie posiadają informacje o dostępności (niedostępne produkty są oznaczone opisem Produkt oczekujący na dostawę).

Jeśli zależy Państwu na ekspresowej realizacji zamówienia i wysyłce, prosimy o kontakt z naszym biurem: Tel. 536 200 001, email. kontakt@colorstories.pl.
Dołożymy wszelkich starań, aby prezent lub pilne zamówienie dotarły na czas.

 

Zwroty i reklamacje

Bardzo zależy nam na tym, abyście byli Państwo całkowicie zadowoleni z zakupu naszych produktów oraz obsługi zamówień i polecali nas innym.

Jeśli zakupiony produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub po prostu zmieniliście zdanie, możecie Państwo zwrócić go lub wymienić na inny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu. Będziemy jednak bardzo zobowiązani za informacje od Państwa o zwracanych lub wymienianych produktach tak, abyśmy mogli poprawiać ich jakość. Prosimy o przesyłanie informacji o chęci zwrotu na przesłanym przez nas formularzu (otrzymacie go Państwo mailem niezwłocznie po zgłoszeniu chęci zwrotu/reklamacji lub wymiany na email: kontakt@colorstories.pl). Formularz ten należy przesłać wraz ze zwracanym produktem. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta na które mamy dokonać zwrotu.

W wypadku zwrotu, poniesione przez Państwa koszty produktu oraz wysyłki do Państwa, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy niezwłocznie na podane konto bankowe. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.

W wypadku zwrotu z chęcią wymiany, poniesione przez Państwa koszty produktu oraz wysyłki do Państwa, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy niezwłocznie na podane konto bankowe i poprosimy o ponowne ich uregulowanie dla nowego produktu lub pisemną zgodę na wyrównanie tych kosztów. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.

Jeśli zakupiony przez Państwa produkt podlega reklamacji, możecie Państwo w ciągu 2 lat od daty zakupu pisemnie zgłosić reklamację opisując dokładnie zauważoną wadę i deklarując jedną z następujących form kompensaty: wymiana na nowy produkt, naprawa lub odstąpienie od umowy. Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej pisemnego złożenia na poniższy adres.

Jak składać chęć zwrotu, wymiany lub reklamacji?

Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: kontakt@colorstories.pl lub poniższy adres korespondencyjny firmy. Zgłoszenie powinno zawierać: Imię i Nazwisko, numer zamówienia, nazwę produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego. Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.

Zawracane lub reklamowane produkty prosimy wysyłać na nasz adres:

ColorStories ul. Konarskiego 86, 01-355 Warszawa