Dostawa zamówień
Pragniemy zapewnić Państwu komfort i pewność, że zakupione produkty dotrą bezpiecznie i szybko.
Dlatego w sklepie ColorStories.pl proponujemy następujące formy dostawy do wyboru:
- Firma kurierska DPD
Standardowy czas dostawy to 1-3 dni robocze (od daty nadania) na terenie całej Polski.
Koszt dostawy kurierem: 16,90 pln
Przesyłka za pobraniem : 24,90 pln - Wysyłka zagraniczna
Koszty wysyłki zagranicznej są zależne od wagi paczki oraz Państwa regionu.
Po dodaniu produktów do koszyka prosimy o wybranie danego kraju.
Kwota zmieni się automatycznie. - InPost
Kurier: 15,90 pln
Paczkomat: 11,90 pln
Czas realizacji zamówień
Szybka realizacja i wysyłka Państwa zamówień jest priorytetem w naszym sklepie.
Dlatego wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.
Jeśli zależy Państwu na ekspresowej realizacji zamówienia i wysyłce, prosimy o kontakt z naszym biurem: Tel. 536 200 001, email. zamowienia@colorstories.pl.
Dołożymy wszelkich starań, aby prezent lub pilne zamówienie dotarły na czas.
Zwroty i reklamacje
Bardzo zależy nam na tym, abyście byli Państwo całkowicie zadowoleni z zakupu naszych produktów oraz obsługi zamówień i polecali nas innym.
Jeśli zakupiony produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub po prostu zmieniliście zdanie, możecie Państwo zwrócić go lub wymienić na inny w ciągu 30 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu. Będziemy jednak bardzo wdzięczni za informacje od Państwa o zwracanych lub wymienianych produktach tak, abyśmy mogli poprawiać ich jakość. Prosimy o przesyłanie informacji o chęci zwrotu/wymiany poprzez formularz znajdujący się na Naszej stronie.
W wypadku zwrotu, poniesione przez Państwa koszty produktu, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy w przeciągu 14 dni roboczych na podane konto bankowe. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.
W wypadku zwrotu z chęcią wymiany, poniesione przez Państwa koszty produktu oraz wysyłki do Państwa, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy niezwłocznie na podane konto bankowe i poprosimy o ponowne ich uregulowanie dla nowego produktu lub pisemną zgodę na wyrównanie tych kosztów. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.
Jeśli zakupiony przez Państwa produkt podlega reklamacji, możecie Państwo w ciągu 2 lat od daty zakupu pisemnie zgłosić reklamację opisując dokładnie zauważoną wadę i deklarując jedną z następujących form kompensaty: wymiana na nowy produkt, naprawa lub odstąpienie od umowy. Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej pisemnego złożenia na poniższy adres.
Jak składać chęć zwrotu, wymiany lub reklamacji?
Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów poprzez formularz zwrotów i wymian znajdujący się na stronie ColorStories.pl Zgłoszenie powinno zawierać: Imię i Nazwisko, Numer zamówienia, Nazwę produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego. Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.
Zawracane lub reklamowane produkty prosimy wysyłać na nasz adres:
4Values ( Hala nr 3 )
ul. Parzniewska 4
05-800 Pruszków
NA PACZCE PROSIMY UMIEŚCIĆ NUMER ZAMÓWIENIA.