Dostawa zamówień

Pragniemy zapewnić Państwu komfort i pewność, że zakupione produkty dotrą bezpiecznie i szybko.
Dlatego w sklepie ColorStories.pl proponujemy następujące formy dostawy do wyboru:

1. Firma kurierska
Standardowy czas dostawy to 1-3 dni robocze (od daty nadania) na terenie całej Polski.
Koszt dostawy kurierem: 14 pln
Przesyłka za pobraniem jest dodatkowo płatna: koszt całkowity 22 pln

2. Wysyłka zagraniczna
Koszty wysyłki zagranicznej są zależne od wagi paczki.
Po dodaniu produktów do koszyka prosimy o wybranie danego kraju.
Kwota zmieni się automatycznie.

3. Paczkomaty Inpost

Czas realizacji zamówień

Szybka realizacja i wysyłka Państwa zamówień jest priorytetem w naszym sklepie.
Dlatego wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 10 rano wysyłamy tego samego dnia roboczego.
Wszystkie produkty prezentowane w naszym sklepie posiadają informacje o dostępności (niedostępne produkty są oznaczone opisem Produkt oczekujący na dostawę).

Jeśli zależy Państwu na ekspresowej realizacji zamówienia i wysyłce, prosimy o kontakt z naszym biurem: Tel. 536 200 001, email. zamowienia@colorstories.pl.
Dołożymy wszelkich starań, aby prezent lub pilne zamówienie dotarły na czas.

Zwroty i reklamacje

Bardzo zależy nam na tym, abyście byli Państwo całkowicie zadowoleni z zakupu naszych produktów oraz obsługi zamówień i polecali nas innym.

Jeśli zakupiony produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub po prostu zmieniliście zdanie, możecie Państwo zwrócić go lub wymienić na inny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu. Będziemy jednak bardzo zobowiązani za informacje od Państwa o zwracanych lub wymienianych produktach tak, abyśmy mogli poprawiać ich jakość. Prosimy o przesyłanie informacji o chęci zwrotu/wymiany  poprzez formularz znajdujący się na Naszej stronie.

W wypadku zwrotu, poniesione przez Państwa koszty produktu oraz wysyłki do Państwa, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy niezwłocznie na podane konto bankowe. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.

W wypadku zwrotu z chęcią wymiany, poniesione przez Państwa koszty produktu oraz wysyłki do Państwa, uwzględnione na dowodzie zakupu, zwrócimy niezwłocznie na podane konto bankowe i poprosimy o ponowne ich uregulowanie dla nowego produktu lub pisemną zgodę na wyrównanie tych kosztów. Koszt przysłania zwracanego produktu do nas ponosicie Państwo.

Jeśli zakupiony przez Państwa produkt podlega reklamacji, możecie Państwo w ciągu 2 lat od daty zakupu pisemnie zgłosić reklamację opisując dokładnie zauważoną wadę i deklarując jedną z następujących form kompensaty: wymiana na nowy produkt, naprawa lub odstąpienie od umowy. Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej pisemnego złożenia na poniższy adres.

Jak składać chęć zwrotu, wymiany lub reklamacji?
Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów poprzez formularz zwrotów i wymian znajdujący się na stronie ColorStories.pl Zgłoszenie powinno zawierać: Imię i Nazwisko, numer zamówienia, nazwę produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego. Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.

Zawracane lub reklamowane produkty prosimy wysyłać na nasz adres:

ColorStories
ul. Jana Olbrachta 120/U1,
01-373 Warszawa